TOA PAYOH
IMO 9298492
Оновлено: 08.04.2025

Назва судна
TOA PAYOH
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
Перевезення викопного палива
Тип судна
Танкер для перевезення хімічних/нафтопродуктів
Дедвейт
50922
IMO
9298492
MMSI
352002149
Позивний
3E3823
Прапор (діючий)
Страхування P&I
American Steamship Owner P&I association
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7+, політики price cap на російську нафту/нафтопродукти задіяний в експорті російської нафти/нафтопродуктів, зокрема, з російських портів у Чорному морі, веденні оманливих, високоризикованих практик (вимкнення AIS, зокрема, в районі Керченської протоки у Чорному морі). Зокрема, танкер у 2025 році здійснював заходи в термінал Шескаріс (порт Новоросійськ), який є перевалочним комплексом, кінцевою точкою магістральних трубопроводів АТ "Чєрномортранснєфть" (іпн 2315072242, під санкціями США) - дочірньої компанії підсанкційного російського ПАТ "Транснєфть" (іпн 7706061801).
Танкер у березні 2025 року здійснив захід в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
У травні 2024 року поблизу Румунії відбулися STS-передачі з танкером ІМО 9220938, до якого у жовтні 2024 року застосовано санкції США за незаконні постачання іранської нафти, танкером ІМО 9637973, афілійованим з російською компанією ТОВ "Волготранс", що перебуває під санкціями України.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. В свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень. Після застосування санкцій Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити санкції, запроваджені Сполученим Королівством, але програла в суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії. Так, танкери, які раніше перебували в управлінні Fractal Marine DMCC, були передані новим керуючим компаніям, зокрема, Zulu Ships Management (ОАЕ). Судна під управлінням Zulu Ships Management продовжують експортувати російську нафту/нафтопродукти з російських портів в Балтійському, Чорному морях.
Управління танкером здійснюється компанією Zulu Ships Management, яка також оперує іншими танкерами, афілійованими з Fractal Marine DMCC - IMO 9433016, IMO 9387279, IMO 9336490, ІMO 9332315, IMO 9328170, IMO 9298492, IMO 9282493, IMO 9282481, IMO 9252955, які здійснюють заходи в російські поти у Балтійському, Чорному морях, при цьому танкери ІMO 9332315, ІМО 9298492 здійснюють заходи в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
Танкер у березні 2025 року здійснив захід в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
У травні 2024 року поблизу Румунії відбулися STS-передачі з танкером ІМО 9220938, до якого у жовтні 2024 року застосовано санкції США за незаконні постачання іранської нафти, танкером ІМО 9637973, афілійованим з російською компанією ТОВ "Волготранс", що перебуває під санкціями України.
Перевалка у морі нафти/нафтопродуктів російського походження STS-методом дозволяє приховувати право власності, походження вантажу, легалізувати їх постачання до країн ЄС, США та інших держав. В свою чергу, продаж нафти/нафтопродуктів на світовому ринку дозволяє накопичувати в державному бюджеті рф значні фінансові ресурси, які використовуються, в тому числі, для нарощування військового потенціалу держави-агресора та матеріального забезпечення ведення росією військових дій на території України.
Танкер афілійований з Fractal Marine DMCC (ОАЕ, перебуває під санкціями Сполученого Королівства за задіяність в обслуговуванні енергетичного сектору російської економіки). Fractal Marine DMCC вважається одним із провідних у 2022-2023 роках операторів так званого тіньового флоту, задіяного в експорті російської нафти/нафтопродуктів в умовах західних санкцій. Судноплавна компанія Fractal Marine DMCC (ОАЕ) була створена незадовго до введення країнами G7 політики price-cap на російську нафту/нафтопродукти і відіграла значну роль у транспортуванні російської нафти/нафтопродуктів в умовах санкційних обмежень. Після застосування санкцій Fractal Marine DMCC намагалася оскаржити санкції, запроваджені Сполученим Королівством, але програла в суді. Після цього компанія "переписала" свій флот на інші компанії. Так, танкери, які раніше перебували в управлінні Fractal Marine DMCC, були передані новим керуючим компаніям, зокрема, Zulu Ships Management (ОАЕ). Судна під управлінням Zulu Ships Management продовжують експортувати російську нафту/нафтопродукти з російських портів в Балтійському, Чорному морях.
Управління танкером здійснюється компанією Zulu Ships Management, яка також оперує іншими танкерами, афілійованими з Fractal Marine DMCC - IMO 9433016, IMO 9387279, IMO 9336490, ІMO 9332315, IMO 9328170, IMO 9298492, IMO 9282493, IMO 9282481, IMO 9252955, які здійснюють заходи в російські поти у Балтійському, Чорному морях, при цьому танкери ІMO 9332315, ІМО 9298492 здійснюють заходи в порт Камиш-Бурун на ТОТ Крим.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Ambarli (Туреччина), Constanta (Румунія), Izmit (Туреччина), Las Palmas (Іспанія), Novorossiysk (рф), Ras Isa Marine Terminal (Народна Демократична Республіка Ємен), Port Said (Єгипет), Abidjan (Кот-д'Івуар), Ust-Luga (рф), Kamysh-Burun (Україна), Primorsk (рф), Sheskharis (рф), El-Dekheila (Єгипет), Zhelezny Rog (рф), Agioi Theodoroi Port (Греція), Tema (Гана), Jebel Ali (ОАЕ), St Petersburg (рф), Tuzla Shipyard (Туреччина), Doraleh (Джибуті)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Payara Maritime Ltd (6467782 / Об'єднані Арабські Емірати / 26.12.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Zulu Ships Management & Operation LLC (6509771 / Об'єднані Арабські Емірати / 25.10.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Zulu Ships Management & Operation LLC (6509771 / Об'єднані Арабські Емірати / 25.10.2024)
Колишні назви судна
North Point / Northern Ocean
Прапори (попередні)
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Stx Shipbuilding Co. Ltd. (Південна Корея)
Веб-ресурси