YODAN

IMO 9304356
Оновлено: 02.06.2025
YODAN
Назва судна
YODAN
Категорія
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
icon arrow-tree Перевезення іранської нафти/нафтопродуктів
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
105747
IMO
9304356
MMSI
314992000
Позивний
8P2522
Прапор (діючий)
Барбадос Барбадос
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів, вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності" у морі.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер до тіньового флоту танкерів, що транспортують російську нафту по світу і загрожують навколишньому природному середовищу.
За даними американської правозахисної групи United Against Nuclear Iran (UANI), яка відстежує пов’язані з Іраном танкерні перевезення за допомогою супутникових даних, судно у 2021 році брало участь у численних STS операціях з іранською нафтою, з вересня 2021 року переключилося на перевезення російської нафти.
росія створила власний тіньовий флот танкерів здебільшого із старих танкерів, багато з яких мають досвід роботи в умовах санкцій, застосованих до режимів країн, таких як Іран. Із початку російського повномасштабного вторгнення в Україну в лютому 2022 року понад 100 суден, які раніше допомагали Тегерану експортувати іранську нафту, тепер допомагають росії транспортувати російську нафту/нафтопродукти. У травні 2022 року UANI передбачив, що рф задіє "армаду привидів" для забезпечення надходження надприбутків від здійснення експорту нафти, зокрема, до свого китайського партнера.
Тіньовий флот продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для рф в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Gelibolu (Туреччина), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Mumbai (Індія), Ust-Luga (рф), Suez (Єгипет), Sadat (Єгипет), Primorsk (рф), Vadinar (Індія), Jamnagar- Sikka (Індія), Icdas (Туреччина), Akcansa (Туреччина)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Grannus Shipholding Ltd (0025755 / Сейшельські Острови / 18.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Grannus Shipholding Ltd (0025755 / Сейшельські Острови / 18.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Marine Guardian Shipmanagement (6464638 / Азербайджан / 18.09.2024)
Колишні назви судна
Seapacis / Hera / Hera 1 / Jeno
Прапори (попередні)
Гонконг Гонконг / Вануату Вануату / Панама Панама / Коморські острови Коморські острови / Острови Кука Острови Кука
Рік будівництва
2005
Забудовник (країна)
Namura Shipbuilding Co. Ltd (Японія)
War & Sanctions 2025
To top