RANGLER

IMO 9206671
Оновлено: 02.06.2025
RANGLER
Назва судна
RANGLER
Категорія
Перевезення вантажів з/до ТОТ України
icon arrow-tree Заходи в порти ТОТ
Перевезення викопного палива
icon arrow-tree Перевезення російської нафти/нафтопродуктів з порушенням інших обмежень
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
Дедвейт
108073
IMO
9206671
MMSI
613670000
Позивний
TJMC964
Прапор (діючий)
Камерун Камерун
Страхування P&I
Санкції
Особа, у зв`язку з якою
застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Капітани
КРУК Дмитро Миколайович
КРУК Дмитро Миколайович
Обґрунтування
Інформація про судно
Танкер у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС, політики price-cap на російську нафту задіяний у вивезенні до третіх країн нафти з російських портів у Балтійському морі, перевантаженнях російської нафти з судна на судно в районі якірних стоянок у Греції, Мальти. Перевантаження нафти з судна на судно поблизу берегів Греції та Мальти нагадує діяльність так званих "хабів STS", які виникли декілька років тому в ОАЕ, Омані та Малайзії у відповідь на введення США санкцій проти венесуельської та іранської нафти. Така методологія спрямована на приховування походження, власності та кінцевого призначення сумнівних вантажів. Танкер вдається до практики вимкнення сигналу AIS, ведення так званої "темної діяльності", зокрема у Балтійському морі.
Танкер здійснює заходи в порти ТОТ Крим України, зокрема, у травні 2025 року судно заходило в порт Камиш-Бурун.
Власником та комерційним менеджером судна є компанія Ethereal Harbor Corp, зареєстрована на Сейшелових островах. ISM-менеджером танкера є казахстанська компанія Harmony Voyage Shipmanagement. Флот цих компаній складається лише з танкера ІМО 9206671.
На тлі застосування санкцій росія для приховування експорту нафти поза price-cap та іншими обмеженнями, а також для приховування реальних власників суден, здійснення безперешкодного транспортування викопного палива "тіньовим" флотом застарілих нафтових танкерів використовує схему "жонглювання" суднами між пов’язаними компаніями, створює для цих цілей нові компанії (в ОАЕ, Гонконзі, Індії, Туреччині, Маврикію, на Сейшельських островах, інших юрисдикціях) з непрозорою організаційною структурою та структурою власності. З метою реалізації цієї схеми постійно відбувається зміна технічного/комерційного менеджменту, власників суден, перейменування суден зі зміною прапора, MMSI, call-sign, у т.ч. щодо підсанкційних суден. Судна тіньового флоту діють під "зручними прапорами", що дозволяє приховувати їх справжнє походження та уникати контролю з боку міжнародних організацій і страхових компаній.
Тіньовий флот, транспортуючи величезні обсяги сирої нафти маршрутами з інтенсивним рухом через вузькі протоки поблизу берегової лінії, без належного страхування P&I, з вимкненою системою автоматичної ідентифікації загрожує екологічній катастрофі зі значними економічними витратами, які понесуть постраждалі прибережні країни та/або міжнародна спільнота.
Міжнародна громадська організація Greenpeace відносить танкер ІМО 9206671 до тіньового флоту рф.
Тіньовий флот рф продовжує забезпечувати багатомільярдні доходи для кремля в обхід санкцій, маскуючи свою діяльність під прапорами третіх країн, використовуючи складні схеми для приховування власників, а також створює значні загрози екологічній безпеці зі значними економічними витратами для прибережних країн та/або міжнародної спільноти через застарілість та неналежне страхування танкерів тіньового флоту.
11 квітня 2025 року Україною застосовано санкції до капітана судна ІМО 9206671.
20 травня 2025 року ЄС застосовано санкції, які набирають чинності 21 травня 2025 року, до танкера за транспортування сирої нафти/нафтопродуктів, що походять з росії або експортуються з росії, із застосуванням нерегулярної практики судноплавства з високим ступенем ризику, як зазначено в Резолюції Генеральної Асамблеї Міжнародної морської організації A.1192(33).
З 03 червня 2025 року набрали чинності застосовані Швейцарією санкції до судна.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Aliaga (Туреччина), Novorossiysk (рф), Ras Sudr (Єгипет), Port Said (Єгипет), Ust-Luga (рф), TamanNefteGaz CJSC (рф), Kamysh-Burun (Україна), Sadat (Єгипет), Jeddah (Саудівська Аравія), Dong Jia Kou (КНР), Primorsk (рф), Vene-Balti (Естонія)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
Ethereal Harbor Corp (6439422 / Сейшельські Острови / 04.09.2024)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
Ethereal Harbor Corp (6439422 / Сейшельські Острови / 04.09.2024)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
Harmony Voyage Shipmanagement (6493452 / Казахстан / 04.09.2024)
Колишні назви судна
Stena Natalita / Sensei / Elbrus
Прапори (попередні)
Кайманові острови Кайманові острови / Багамські Острови Багамські Острови / Норвегія Норвегія / Ліберія Ліберія
Рік будівництва
2001
Забудовник (країна)
War & Sanctions 2025
To top