SCF Primorye
IMO 9421960
Оновлено: 14.08.2024
Назва судна (міжнародна відповідно до ІМО)
SCF Primorye
Категорія
Перевезення викопного палива
Порушення price cap
Тип судна
Танкер для перевезення сирої нафти
IMO
9421960
MMSI
273255610
Позивний
UBQZ3
Прапор (діючий)
російська федерація
Санкції
Особа, у зв`язку з якою застосовано санкції
Повідомити додаткову інформацію
Обґрунтування
Інформація про судно
Задіяне у транспортуванні російської сирої нафти у період дії нафтового ембарго G7 та ЄС на російську нафту та політики price-cap на рівні $60 за барель російської нафти. Танкер перевозив російську сиру нафту за ціною понад $75 після того, як політика price-cap набула чинності.
Власником, менеджером танкера є російська компанія ТОВ "Южний Флот", попереднім власником – підсанкційна компанія Lumber Marine SA, афілійовані з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот", на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У жовтні 2023 року США застосовано санкції до судна “SCF Primorye” за порушення політики price-cap.
Власником, менеджером танкера є російська компанія ТОВ "Южний Флот", попереднім власником – підсанкційна компанія Lumber Marine SA, афілійовані з підсанкційним ПАТ "Совкомфлот" - найбільшою державною судноплавною компанією в росії, ключовою компанією з обслуговування та забезпечення морського видобутку вуглеводнів, транспортування російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу на тлі застосування санкційних обмежень до рф після її повномасштабного вторгнення в Україну. Послуги, що надаються ПАТ "Совкомфлот", є суттєвим джерелом доходу для рф, оскільки понад 70% доходів росії становлять доходи від продажу енергоносіїв, що дозволяє їй фінансувати війну проти України. Основними фрахтувальниками судів "Совкомфлоту" є найбільші нафтогазові компанії та трейдери росії. "Совкомфлот" бере участь в обслуговуванні великих нафтогазових проектів у росії: "Сахалін-1", "Сахалін-2", "Варандей", "Приразломне", "Новий Порт", "Ямал СПГ" та інші. До повномасштабного вторгнення росії в Україну флот компанії нараховував близько 145 суден. Після застосування санкцій ПАТ "Совкомфлот" з метою їх обходу передала десятки суден у власність створених нею компаній, у тому числі в іноземних юрисдикціях, започаткувавши практику постійного "жонглювання" (передачі) суден на пов'язані компанії. Танкери, "переписані" ПАТ "Совкомфлот", на пов’язані компанії, за оцінками експертного середовища входять до так званого "тіньового танкерного флоту" рф для продовження продажів російської нафти, нафтопродуктів, скрапленого газу в умовах західних санкцій.
У жовтні 2023 року США застосовано санкції до судна “SCF Primorye” за порушення політики price-cap.
Випадки вимкнення AIS
Так
Заходи в російські порти
Так
Відвідувані порти
Busan (Республіка Корея), Murmansk (рф), Zhoushan (КНР), Zeytinburnu (Туреччина), Sadat (Єгипет), Tianqing (КНР), Ikdas (Туреччина), Kozmino (рф)
Наявна додаткова інформація
Судновласник (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 30.11.2023)
Комерційний менеджер судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 30.11.2023)
Менеджер з управління безпекою судна (ІМО / країна / дата)
ТОВ "Южний Флот" (6450877 / рф / 08.12.2023)
Колишні назви судна
Прапори (попередні)
Ліберія
Рік будівництва
2009
Забудовник (країна)
Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering Co. LTD (Південна Корея)
Веб-ресурси